Jaguar

Case

Productlancering

Om influencers naar de lancering van de Jaguar I-Pace te krijgen werkten we samen met Armin van Buuren. Met persoonlijke brieven beleefden Nederlandse Influencers een avontuur.

De Experience

Influencers voelen vaak druk om dagelijks te presteren. Morgen kan je zomaar oud nieuws zijn. Onze handgemaakte, persoonlijke brieven om ze stil te laten staan bij wat belangrijk voor hen is, vallen daarom extra op. Zonder de afzender te weten komen ze naar ons geheime eind-event waar Armin van Buuren optreedt. 

Achtergrond

Jaguar wil momenten creëren die de ziel voeden. Daarom hebben we brieven verstuurd die precies dat deden. Het eind-event vormde ontlading na weken van mysterie.

Influencer marketing is over het algemeen vrij plat. De meeste influencers kunnen elke avond naar een feestje of event en lopen over van de goodie bags. Wij wilden ze echt een ervaring geven die verder gaat dan een vet event. Een ervaring waar ze nog jarenlang aan zullen terugdenken.
Bas van Teylingen
Online Cookie Collective
Meer zien?