Postillion hotels

Case

NXTMICE*RE-INVENT

Hoe zorgen we ervoor dat we in deze uitdagende tijden, toch een high-end event neerzetten waarbij gasten op een andere manier naar events gaan kijken?

De Experience

Binnen tien minuten na de start zitten alle gasten tot hun totale verbazing alléén op een hotelkamer. Zij worden uitgedaagd om niet achteroverleunend te luisteren, maar echt zelf op avontuur te gaan. Een scala aan omgetoverde experiences slingert hen van de ene naar de andere ervaring.

Achtergrond

Al te lang laten we mensen achteroverleunend aan events deelnemen. Dit kan zoveel gaver. Door dit event van begin tot eind volledig anders vorm te geven, hebben we de blik op wat er kan op events flink verruimd.

Door de open samenwerking was er echt sprake van co-creatie maar waarbij de Experience Experts echt hun verantwoordelijkheid namen. Het creatieve gedeelte zorgde voor het buiten de gebaande paden denken. Voor de uitvoering werd de volledige verantwoordelijkheid genomen en aan de details gedacht. Dit heeft Postillion als opdrachtgever ontzorgt maar zeker niet ontslaan van eigen handelen. Ik kijk nu al uit naar de volgende productie(s).
Mark Struik
Commercieel directeur Postillion Hotels
Meer zien?