LINKIT
Case
Hou vast
Hoe laat je jouw klanten de houvast ervaren die jij biedt?
De Experience
Stel je eens voor…
Je staat in een donkere gang. Geen lichtpunt te bekennen. Alleen een touw in je hand en onbekende mensen om je heen. Wat doe je? Hoe vind je houvast in een onzekere situatie? Voor IT-bedrijf Linkit ontwikkelden we een uniek event waarin deelnemers dit gevoel letterlijk konden ervaren.
Het thema? Houvast in onzekere tijden.
Vanaf het allereerste moment werden de gasten meegenomen op een reis vol verrassingen. Een mysterieuze schatkaart als uitnodiging. Gitzwarte gangen waarin ze samenwerkten om het licht te vinden. Twee sprekers met totaal verschillende perspectieven die verwarring zaaiden – en een diepere behoefte aan houvast creëerden. Houvast dat Linkit biedt in deze woest snel veranderende wereld.
De kracht van dit event lag in de ervaring:
Geen standaard bijeenkomst, maar een reis die mensen raakt, verbindt en lang bijblijft.
Als afsluiting ontvingen de deelnemers een speciaal ontworpen munt – een blijvend symbool voor balans tussen chaos en houvast.
Wat als jouw organisatie ook zo’n impactvolle ervaring biedt?
In tijden van onzekerheid is het belangrijk om je medewerkers, klanten of partners een helder verhaal en richting te geven. Een ervaring zoals deze laat niet alleen je kernboodschap leven, maar zorgt ook voor blijvende verbinding met jouw merk.
Benieuwd hoe we ook van jouw boodschap een meeslepende ervaring kunnen maken? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Achtergrond
LINKIT wilde haar klanten laten voelen dat zij het houvast bieden in de razendsnelle IT-ontwikkelingen. Dit inspireerde het concept: “Hou vast” – een ervaring die écht raakt.

Ande Smith Campaign Manager Linkit;
“Het aanstekelijke enthousiasme en de combinatie van creativiteit en precisie heeft ervoor gezorgd dat wij een waardevol event hebben neergezet voor onze doelgroep. Van begin tot eind beleefde de bezoeker een sterk verhaal waarin een duidelijke rode draad zat. Hierdoor is onze beoogde boodschap goed overgekomen. Het samenwerken met de Experience Experts is een experience op zich. In de voorbereiding leefden we al in het verhaal van ons event. Dus Houvast, tot volgend jaar ;)”